τρισδιάστατα χώρου !

Εύκολα κατασκευασμένα από μεταλιζέ χαρτί σε διάφορα χρώματα .Σχεδιάζουμε συμμετρικό ένα δεντράκι ή μία μπάλα ή καμπανούλα κ.ά. σε ότι διάσταση θέλουμε .Στις φωτογραφίες έχω σχεδιάσει μπάλα και καμπανούλα .Ας πάρουμε την καμπανούλα γιά παράδειγμα …..έχω κόψει 4 καμπανούλες ακριβώς ίδιες .Τις τσακίζω στην μέση κατακόρυφα .Συνεχίζοντας παίρνω πετονιά ή κλωστή και την κολλάω στην μέση  της μίας ,εκεί που έχω κάνει την τσάκιση ,και αρχίζω να κολλάω το μισό της μιάς με το μισό της δεύτερης ,το άλλο μισό της δεύτερης με το ένα μισό της τρίτης ,το άλλο μισό της τρίτης με το ένα μισό της τέταρτης ,και το άλλο μισό της τέταρτης με το άλλο μισό της πρώτης .Έτσι έχω έτοιμη την τρισδιάστατη καμπανούλα που την κρεμάω στον χώρο μου και κινείται με τον αέρα ή με κάποιο φύσιμα !!!

Leave a Reply

